Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry som Bellatrix

Forum > Harry Potter > Harry som Bellatrix

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hur skulle det bli om Harry såg ut som bella?
Det ska vi fundera ut i denna tråden


7 nov, 2012 17:31

Lily Brown
Elev

Avatar


Då skulle väl det se ut som vanliga Belletrix eller? Så är det typ bara Harry i Bellatrix kropp?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F3df4969b1da0fad2ce84ba8d1f6d6661%2Ftumblr_mpqencypyo1ru7gk2o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata3.whicdn.com%2Fimages%2F149643218%2Flarge.gif

7 nov, 2012 17:33

lollo56
Elev

Avatar


skulle väll vara typ en blanding ?

hej hej jag e bäst hej hej och hejdå :) :) :) :) :) :) :) :)

7 nov, 2012 17:35

emmasagman
Elev

Avatar


jag blev förrvirad.

7 nov, 2012 17:43

Borttagen

Avatar


Alltså jag tror inte ni fattar helt så en blandning av kropparna typ!

7 nov, 2012 17:57

Barbiegirl
Elev

Avatar


ganska weirdo fråga

"We've all got both light and dark inside of us. What matters is the part we choose to act on, that's who we really are"

7 nov, 2012 19:26

Borttagen

Avatar


Jag tycker det skulle se konstigt ut!

8 nov, 2012 15:35

Queen Boo
Elev

Avatar


Skulle va kul att se

jag är jättecoolig älska mig plz

10 nov, 2012 00:28

Savage
Elev

Avatar


Förstår inte frågan

Less thinking, more drinking.

10 nov, 2012 00:32

Borttagen

Avatar


Det skulle se roligt,konstigt och undrigt.

10 nov, 2012 08:00

1 2

Forum > Harry Potter > Harry som Bellatrix

Du får inte svara på den här tråden.