Drakhandlaren
Forum > Mugglarportalen > Drakhandlaren
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Varför kan inte drakhandlaren vara inne hela tiden? Sjukt irriterande att besöka drakhandlaren flera gånger per dag fast han typ aldrig är där
7 nov, 2012 13:42 |
|
Borttagen
|
Håller med , men han är där nu
7 nov, 2012 14:34 |
|
Borttagen
|
FUUUUUUUUUUUUUUUUU jag missade honom IGEEEEEN!
7 nov, 2012 15:52 |
|
Borttagen
|
han e inne igen
8 nov, 2012 15:08 |
|
Borttagen
|
Japp han är inne passa på nu
8 nov, 2012 15:49 |
|
Piccadilly
Elev |
Just det roliga med drakarna är ju att de inte ska vara jättelätta att få... Dem tappar lite av sin charm annars, kan jag tycka.
10 nov, 2012 04:55 |
|
Nevilleloo
Elev |
Han är inne nu!
Spoiler:
Tryck här för att visa! 10 nov, 2012 09:15 |
|
Bilbo:D
Elev |
10 nov, 2012 13:08 |
|
Tonks_xD
Elev |
10 nov, 2012 14:31 |
|
Miss Black
Elev |
14 nov, 2012 13:33 |
Forum > Mugglarportalen > Drakhandlaren
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen