Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Har du fått HP på hjärnan?

Forum > Harry Potter > Har du fått HP på hjärnan?

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Kanske lite konstigt namn på tråden men jag har fått hp på hjärnan!

Det jag menar är att man gillar det så mycket att man får fnatt ibland Exempel då.

Medlemmar:
Otto(ledare)
AlexBlade
Ella/Ron
Lisen563
1_amanda_1
Gloje
LaylaCatcher
Emmy.E
viktor
Ida Ginny Lovegood
Anjelina
Queen Boo
Anna Diggory

6 nov, 2012 17:13

Detta inlägg ändrades senast 2012-11-10 kl. 15:55
Antal ändringar: 13

LaylaCatcher
Elev

Avatar


Vad tror du?

Skriv upp Otto

Imagination and dreaming is my life

6 nov, 2012 20:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av LaylaCatcher:
Vad tror du?

Skriv upp Otto


Vad menar du med "skriv upp Otto"?

7 nov, 2012 16:22

Ella/Ron
Elev

Avatar


Jag har alltid HP på hjärnan!
Skriv upp mig som meddlem tack.


qqqaqqNah

7 nov, 2012 16:24

Lisen563
Elev

Avatar


skriv upp mig.

7 nov, 2012 16:24

Borttagen

Avatar


Skriv upp mig, jag har alltid hp på hjärnan.

7 nov, 2012 16:25

Gloje
Elev

Avatar


alla kallar mig hp nörd

räkna med mig otto

THG!!!

7 nov, 2012 16:36

Borttagen

Avatar


Okej!
Om det skulle vara så att denna tråden blir poppis så behöver ni inte.
Men bevaka gärna tråden tack!

7 nov, 2012 16:42

Borttagen

Avatar


Skriv upp mig, för det är så sant.

7 nov, 2012 16:54

Borttagen

Avatar


Jag förvänta mig inte att så många vill gå med!
Denna tråden är typ lite populär den liksom jag skapa den sent igår eller i måndags!

7 nov, 2012 17:22

1 2

Forum > Harry Potter > Har du fått HP på hjärnan?

Du får inte svara på den här tråden.