FF
Forum > Mugglarportalen > FF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ms Plumeyer
Elev |
Någon mer än jag som tycker att det är jobbigt att läs långa Fan Fictions med vit text och svart bakgrund?
Man skulle kanske kunna ändra färgen bara i det forumet? Jag behöver en ny signatur! (tips, någon?) Min tumblr i alla fall: http://happy-mrs-rory.tumblr.com/ 5 nov, 2012 22:01 |
|
MissWentz
Elev |
5 nov, 2012 22:02 |
|
Ms Plumeyer
Elev |
Haha, nejdå
(Jag med Jag behöver en ny signatur! (tips, någon?) Min tumblr i alla fall: http://happy-mrs-rory.tumblr.com/ 5 nov, 2012 22:04 |
|
Borttagen
|
Haha, själv tycker jag av nån anledning att det är skönare att läsa såhär.. Men jag är nog bland de få som tycker så, och det skulle vara en trevlig funktion, helt klart
5 nov, 2012 22:08 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag kan hålla med er, men det är mesta dels för att texten blir så ihop trängd (om ni fattar vad jag menar)
drf läser jag alltid fic på fanfiction.net ^^ ![]()
6 nov, 2012 09:57 |
|
EmahS
Elev |
Det mest optimala för ögonen är mörk text mot ljus bakgrund eller ljus text mot mörk bakgrund.
Jag har läst layout och typografi på både gymnasiet och högskolan. Och mugglis har inte en svart bakgrund, den är grå. Jag tycker det är ultimat! Det enda alternativet är att göra en ljus bakgrund med mörk text, och det tycker inte jag passar in riktigt på mugglis.
6 nov, 2012 10:00 |
|
themarauder
Lärare |
Jag skulle faktiskt föreslå att skapa er ett konto på fanfiction.net! Det är mycket lättare för läsarna att följa då, och du kan fortfarande uppdatera allt på mugglis!! =)
=) - just like themarauder 6 nov, 2012 16:18 |
|
Borttagen
|
Det är därför oftast jag inte orka läsa allt med FF att göra xD
6 nov, 2012 19:18 |
Forum > Mugglarportalen > FF
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen