Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Best of mugglis

Forum > Mugglarportalen > Best of mugglis

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hej vet inte om det redan finns en sådan här tråd men i vilket fall vad tycker du bäst om med mugglis?

5 nov, 2012 16:49

Borttagen

Avatar


Ja det finns redan men forumet, folket och spelen tycker jag är bra med mugglis

6 nov, 2012 12:45

Seriously
Elev

Avatar


Man kan verkligen vara sig själv här, mycket trevligt folk som även tycker om Harry Potter osv. Tycker om spelen också.

Om solen är ett ägg så är månen en grön ost.

9 nov, 2012 01:16

Borttagen

Avatar


Lika sinnade personer är nog de bästa
sen gillar jag allt annat som har med mugglis att göra

9 nov, 2012 13:39

Minihäst
Elev

Avatar


Forumen och alla härliga personer!

another day, another slay

9 nov, 2012 19:17

Solkatten
Elev

Avatar


Alla är som en enda stor familj och man hittar alltid någon här med samma intressen. ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

9 nov, 2012 19:20

Måntass
Elev

Avatar


Tycker om att det är en så ärlig och mysig sida! Jag jag har inte sett någon nätmobbning här över huvud taget ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1e70a4bd44ea043d18a29a68e14cbec1%2Ftumblr_mmb5z9aFDE1riml7wo1_400.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fd3dsacqprgcsqh.cloudfront.net%2Fphoto%2Fa3dvb71_460sa_v1.gif

9 nov, 2012 19:42

Borttagen

Avatar


Alla mugglisar.
Man behöver inte vara rädd för att vara sig själv.

10 nov, 2012 08:16

Nevilleloo
Elev

Avatar


Forumen allting!

Spoiler:
Tryck här för att visa!LÄS MIN NOVELL! Erics äventyr! Eller min andra: fångad i minecraft

10 nov, 2012 09:04

Bilbo:D
Elev

Avatar


Forumen

Don't grow up, it's a trap!!!https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi60.tinypic.com%2Fwu5r7n.gif

10 nov, 2012 12:53

1 2

Forum > Mugglarportalen > Best of mugglis

Du får inte svara på den här tråden.