Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kvastarna!

Forum > Mugglarportalen > Kvastarna!

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hehe, är det nån annan än jag som har en kvast? Jo, jag vet säkert ganska många, men en sak har jag funderat över. Varför är de så dyra? Till och med dyrare än drakar! Nån som håller med?

5 nov, 2012 12:22

-Patronus-
Elev

Avatar


Jag har ganska många kvastar, men jag visar dem inte på profilen eftersom de inte får plats! ^^

Jag tror att tråden är lite felplacerad, den ska nog vara i mugglarportalen-kategorin

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fc97ac398778f2a02c01550f8e8fddce9%2Ftumblr_mshg8o8Lef1s7jjjzo3_500.gif

5 nov, 2012 16:05

Borttagen

Avatar


Håller med dig om att det är dyra
Men allt kan inte va billigt

5 nov, 2012 16:13

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Jag tycker att det är bra att priserna faktiskt reflekterar de "riktiga" priserna.
Inte för att jag har koll på hur mycket pengarna här på mugglis är "värda".

Jag flyttade och bytte till ett passande namn. ^^

5 nov, 2012 16:19

Chomonie
Elev

Avatar


Dom är ganska dyra men om något ska ändras är det att drakarna ska bli dyrare XD

Vad kallas det när två fiskar slåss? Fiskespö

5 nov, 2012 17:27

Borttagen

Avatar


Jo lite dyra kanske dom är

5 nov, 2012 20:01

Forum > Mugglarportalen > Kvastarna!

Du får inte svara på den här tråden.