en fråga
Forum > Mugglarportalen > en fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
gjerua
Elev |
4 nov, 2012 18:34 |
|
Borttagen
|
På signaturen kan du använda dig av http://tinypic.com/
4 nov, 2012 18:36 |
|
gjerua
Elev |
Skrivet av Borttagen: På signaturen kan du använda dig av http://tinypic.com/ men asså, ska jag använde [url] eller nått sånt, tinypic vet jag vad de tär 4 nov, 2012 18:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av gjerua: Skrivet av Borttagen: På signaturen kan du använda dig av http://tinypic.com/ men asså, ska jag använde [url] eller nått sånt, tinypic vet jag vad de tär Okej det är enkelt du laddar upp en bild från din dator och sen så väljer du storlek hur stor du vill ha den jag själv brukar välja storleken 160x120 och sen trycker du på upload now 4 nov, 2012 18:41 |
|
gjerua
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av gjerua: Skrivet av Borttagen: På signaturen kan du använda dig av http://tinypic.com/ men asså, ska jag använde [url] eller nått sånt, tinypic vet jag vad de tär Okej det är enkelt du laddar upp en bild från din dator och sen så väljer du storlek hur stor du vill ha den jag själv brukar välja storleken 160x120 och sen trycker du på upload now Jag vet hurr man använder tinypic,läs gärna frågan en gång till så kanske du förstår vad jag menar 4 nov, 2012 18:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av gjerua: Skrivet av Borttagen: Skrivet av gjerua: Skrivet av Borttagen: På signaturen kan du använda dig av http://tinypic.com/ men asså, ska jag använde [url] eller nått sånt, tinypic vet jag vad de tär Okej det är enkelt du laddar upp en bild från din dator och sen så väljer du storlek hur stor du vill ha den jag själv brukar välja storleken 160x120 och sen trycker du på upload now Jag vet hurr man använder tinypic,läs gärna frågan en gång till så kanske du förstår vad jag menar Haha okej, läste fel där men du ska väl använda [IMG] 4 nov, 2012 18:44 |
|
gjerua
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av gjerua: Skrivet av Borttagen: Skrivet av gjerua: Skrivet av Borttagen: På signaturen kan du använda dig av http://tinypic.com/ men asså, ska jag använde [url] eller nått sånt, tinypic vet jag vad de tär Okej det är enkelt du laddar upp en bild från din dator och sen så väljer du storlek hur stor du vill ha den jag själv brukar välja storleken 160x120 och sen trycker du på upload now Jag vet hurr man använder tinypic,läs gärna frågan en gång till så kanske du förstår vad jag menar Haha okej, läste fel där men du ska väl använda [IMG] Ok, tack sp mycket, nu vet jag 4 nov, 2012 18:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av gjerua: Skrivet av Borttagen: Skrivet av gjerua: Skrivet av Borttagen: Skrivet av gjerua: Skrivet av Borttagen: På signaturen kan du använda dig av http://tinypic.com/ men asså, ska jag använde [url] eller nått sånt, tinypic vet jag vad de tär Okej det är enkelt du laddar upp en bild från din dator och sen så väljer du storlek hur stor du vill ha den jag själv brukar välja storleken 160x120 och sen trycker du på upload now Jag vet hurr man använder tinypic,läs gärna frågan en gång till så kanske du förstår vad jag menar Haha okej, läste fel där men du ska väl använda [IMG] Ok, tack sp mycket, nu vet jag Varsågod 4 nov, 2012 18:46 |
Forum > Mugglarportalen > en fråga
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen