Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

anslagstavlan

Forum > Mugglarportalen > anslagstavlan

Användare Inlägg
miss tina
Elev

Avatar


hej jag undrar hur man skriver på anslags tavlan hoppas någon kan hjälpa mig

2 nov, 2012 10:26

Borttagen

Avatar


Man klickar på en lapp som det inte står något på, men jag hittar inte den lappen för det hänger så många ivägen vilket är väldigt störande. De borde fixa en större anslagstavla! ♥

2 nov, 2012 14:16

miss tina
Elev

Avatar


tack

2 nov, 2012 14:17

Borttagen

Avatar


Varsågod. ♥

2 nov, 2012 14:32

Forum > Mugglarportalen > anslagstavlan

Du får inte svara på den här tråden.