anslagstavlan
Forum > Mugglarportalen > anslagstavlan
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
miss tina
Elev |
hej jag undrar hur man skriver på anslags tavlan hoppas någon kan hjälpa mig
2 nov, 2012 10:26 |
|
Borttagen
|
Man klickar på en lapp som det inte står något på, men jag hittar inte den lappen för det hänger så många ivägen vilket är väldigt störande. De borde fixa en större anslagstavla! ♥
2 nov, 2012 14:16 |
|
miss tina
Elev |
tack
2 nov, 2012 14:17 |
|
Borttagen
|
Varsågod. ♥
2 nov, 2012 14:32 |
Forum > Mugglarportalen > anslagstavlan
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen