Hur gör ni?
Forum > Mugglarportalen > Hur gör ni?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Är bara lite nyfiken hur ni gör när eran/er drake dör? Sparar ni drakblodet som ett minne eller säljer ni drakblodet till drakhandlaren/marknaden?
1 nov, 2012 15:55 |
|
celina
Elev |
1 nov, 2012 16:13 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag säljer för att balansera kostnaden inför det nya drakköpet
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 1 nov, 2012 16:16 |
|
joel9324
Elev |
1 nov, 2012 16:16 |
|
Borttagen
|
JAG SÄLJER BLODET. VEM BRYR SIG OM DRAKBLODET?
Vem sparar sitt husdjurs blod liksom? Liiiiite creepy 1 nov, 2012 16:18 |
|
J-star Black
Elev |
Jag sparar det så länge som jag sörjer draken. Två av mina drakar har dött. Den ena dog för jättelängesen, men jag sparade hennes blod tills för någon vecka sen för att jag kände att jag sörjt färdigt henne. Den andra dog förra veckan och hans död har jag inte på långa vägar kommit över, så jag kan inte tänka mig att sälja hans blod.
![]() ![]()
1 nov, 2012 16:18 |
|
Borttagen
|
Jag säljer med en gång! Har inte så djupa känslor för mina drakar att jag sörjer dem, det är ju bara bilder (om än väldigt fina bilder ^^)! För mig är de mest en prydnad till infot snarare än ett husdjur som jag har känslor för.
1 nov, 2012 16:22 |
|
Borttagen
|
Jag säljer mina, i alla fall just nu, beceause jag är beroende av pengar... *sparar till åskvigg*
1 nov, 2012 16:24 |
|
Borttagen
|
Okej
1 nov, 2012 17:00 |
|
Borttagen
|
Köper inte drakar.
1 nov, 2012 17:24 |
Forum > Mugglarportalen > Hur gör ni?
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen