HP
Forum > Mugglarportalen > HP
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedvig9812
Elev |
In borde ha en smilies som har lilla hår för TONKS
! ♥ You say school, I say Hogwarts. 31 okt, 2012 23:43 |
|
Borttagen
|
Tycker man ska ha en smiley som ser ut som Hedwig. ♥
1 nov, 2012 10:17 |
|
Borttagen
|
Ja Hedwig saknas !
1 nov, 2012 15:49 |
|
Boba
Elev |
Jag tycker att det borde finnas en Dobby-smiley.
1 nov, 2012 17:41 |
|
viktor
Elev |
Instämmer med alla tre: Boba, Honungskakan och Hedvig9812
1 nov, 2012 18:12 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
28 dec, 2012 23:08 |
|
Puffsy
Elev |
28 dec, 2012 23:26 |
|
Kalas98
Elev |
I live halfway between reality and fantasy at all time... 29 dec, 2012 18:22 |
Forum > Mugglarportalen > HP
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen