Tips på nytt "spel": Quiddich
Forum > Mugglarportalen > Tips på nytt "spel": Quiddich
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
något jag skulle vilja se här på mugglis är att man ska kunna göra quiddich lag, först måste man ha en kvast innan man kan skapa ett lag, och sedan måste de laget bli fullt innan man kan skapa ett nytt lag.
Dessutom kan man få välja vilken spelare man ska va, här kan man utöka sig som spelare på samma sätt som i Gyllenroy Lockmans Duellklubb, och sedan utmana varandra på quiddich, de är i alla fall vad jag tycker ^^ 31 okt, 2012 03:23 |
|
Simon Potter
Elev |
31 okt, 2012 03:37 |
|
Borttagen
|
Mmh, skulle vara kul om man fick användning för kvastarna. ♥
31 okt, 2012 13:18 |
|
Borttagen
|
Honungskakan det är just de jag tycker också
31 okt, 2012 13:57 |
Forum > Mugglarportalen > Tips på nytt "spel": Quiddich
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen