Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tips på nytt "spel": Quiddich

Forum > Mugglarportalen > Tips på nytt "spel": Quiddich

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


något jag skulle vilja se här på mugglis är att man ska kunna göra quiddich lag, först måste man ha en kvast innan man kan skapa ett lag, och sedan måste de laget bli fullt innan man kan skapa ett nytt lag.

Dessutom kan man få välja vilken spelare man ska va, här kan man utöka sig som spelare på samma sätt som i Gyllenroy Lockmans Duellklubb, och sedan utmana varandra på quiddich, de är i alla fall vad jag tycker ^^

31 okt, 2012 03:23

Simon Potter
Elev

Avatar


Bra idé håller med det borde finnas

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi42.tinypic.com%2F157lu2u.png https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi40.tinypic.com%2F20ub96r.png

31 okt, 2012 03:37

Borttagen

Avatar


Mmh, skulle vara kul om man fick användning för kvastarna. ♥

31 okt, 2012 13:18

Borttagen

Avatar


Honungskakan det är just de jag tycker också där av mitt förslag

31 okt, 2012 13:57

Forum > Mugglarportalen > Tips på nytt "spel": Quiddich

Du får inte svara på den här tråden.