vem gillar du mest???
Forum > Harry Potter > vem gillar du mest???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lillo02
Elev |
vem gillar du mest??? (harry potter person)
30 okt, 2012 17:48 |
|
Kintsugi
Prefekt |
JK Rowling
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 30 okt, 2012 18:05 |
|
Borttagen
|
Bellatrix
30 okt, 2012 19:28 |
|
Hazel Nimbus
Elev |
Draco
"Som lekman tycker man ju att det borde finnas stoff till åtminstone en åttonde bok: "Harry Potter and the Explanation as to Why Boy Wonder need glasses" 30 okt, 2012 23:35 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Kolla mitt användarnamn så vet du min favokaraktär. Fast jag gillar rätt många. Eller rättare sagt, det finns få jag ogillar.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 31 okt, 2012 00:08 |
|
Trezzan
Elev |
Bellatrix, Draco och Voldemort på onda sidan, och Lucius såklart!
31 okt, 2012 00:19 |
|
Deathless
Elev |
31 okt, 2012 00:44 |
|
felix felicis
Elev |
31 okt, 2012 01:55 |
|
Simon Potter
Elev |
31 okt, 2012 04:07 |
|
Ella/Ron
Elev |
Ron
qqqaqqNah 31 okt, 2012 08:05 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen