Tack!
Forum > Mugglarportalen > Tack!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Atlanten
Elev |
Hej! Jag ville bara tacka alla på Mugglis för att de är så snälla mot alla. Jag ville också tacka
J.K. Rowling för att hon skapade Harry Potter och om hon inte hade gjort det skulle aldrig Mugglis finnas och mitt liv skulle vara ganska tråkigt. Jag är så glad för att alla på Mugglis är trevliga och inte dumma som på andra webbsidor. Jag ♥ Mugglis Ps. Vill hälsa till alla mina underbara vänner på Mugglis!
30 okt, 2012 17:10 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Tack själv. Vi är en mysig fandom. Men för att det ska bli en fandom måste det finnas människor. Nördiga sådana. ^^
30 okt, 2012 17:47 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag håller helt med. Tack alla mugglisar att ni finns.
(Atlanten jag skulle gärna vilja ge dig en tumme för det här, men jag får inte ge fler tummar idag, så du får vänta tills i morgon I would have died! I would have died rather than betray my friends 30 okt, 2012 17:51 |
|
Atlanten
Elev |
30 okt, 2012 17:55 |
|
Simon Potter
Elev |
30 okt, 2012 19:38 |
|
Borttagen
|
Tack för att du finns! ^^
30 okt, 2012 19:38 |
|
Borttagen
|
Tack själv!
30 okt, 2012 19:39 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Oh vad fint! ♥ Tack för att du är här och förgyller mugglis tillsammans med alla oss andra.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 30 okt, 2012 19:44 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
30 okt, 2012 21:50 |
|
Atlanten
Elev |
30 okt, 2012 21:52 |
Forum > Mugglarportalen > Tack!
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen