vad kul
Forum > Harry Potter > vad kul
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
bandyludvig
Elev |
jag är i level 11
vist är det dra. 29 okt, 2012 18:44 |
|
Seriously
Elev |
Mm, jättebra!
Du menar i trollkarlsduellen, va? Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 29 okt, 2012 18:49 |
|
Borttagen
|
Ja det är bra
29 okt, 2012 19:00 |
|
-Patronus-
Elev |
Ja, det är alltid kul när man går upp en level i duellklubben
Men jag tror att du har postat din tråd i fel forum. Den här tråden borde nog vara i MugglarPortalen-kategorin! ^^
29 okt, 2012 19:21 |
|
Borttagen
|
~Såklart. ♥~
29 okt, 2012 19:38 |
|
Borttagen
|
Det är jättebra! Grattis!
Men denna tråd är på lite fel plats i think... kanske någon borde flytta den till mugglarportalen? 29 okt, 2012 19:41 |
|
Queen Boo
Elev |
Ja, toppen!
jag är jättecoolig älska mig plz 30 okt, 2012 08:59 |
Forum > Harry Potter > vad kul
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen