Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skulle ni vilja vara elevhems spöken?

Forum > Harry Potter > Skulle ni vilja vara elevhems spöken?

1 2 3
Användare Inlägg
Irma Pince
Elev

Avatar


Som rubriken lyder skule ni vilja vara elevhems spöken? Jag skulle vilja vara elevhems spöke för griffindor. Eller skulle ni vilja vara spöken på hogwarts överhuvud taget?

Läs gärna min fanfiction "Lorcan och Lysander- Livet mot orättvisor." http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36465

29 okt, 2012 10:11

Katla
Elev

Avatar


Det skulle vara fint att representera sitt elevhem och vara en symbol för det ja, och att få vara spöke är ju bättre än att ruttna bort i jorden
att få hänga på hogwarts i all framtid vore inte så tokigt heller

♏︎

29 okt, 2012 10:17

Pixie
Elev

Avatar


Nej, jag lever hellre.
Men när jag dör, så visst det vore roligt!
slytherin ftw!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

29 okt, 2012 10:22

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Nej men jag vill mer än gärna konkurrera med Peeves!

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

29 okt, 2012 10:23

Ladusvalan
Elev

Avatar


Nej, jag tror inte att jag skulle vilja vara spöke över huvud taget. Jag skulle nog hellre vilja "gå vidare" efter döden, så att säga.

29 okt, 2012 10:46

Borttagen

Avatar


~Äh näh, fast visst när man väl dör skulle jag nog vilja vara ett spöke.~

29 okt, 2012 14:12

Borttagen

Avatar


Nej, om jag skulle dött skulle jag ''gå vidare''

29 okt, 2012 14:20

Borttagen

Avatar


Ja,men precis som Kintsugi sa skulle det inte vara dumt att konkurera med peeves

29 okt, 2012 15:08

lusianna
Elev

Avatar


Jaa om man dör så får man ju då vara på hogworts i all framtid

Lusianna

29 okt, 2012 16:11

Borttagen

Avatar


Njae, skulle nog föredra att dö "på riktigt"

29 okt, 2012 16:12

1 2 3

Forum > Harry Potter > Skulle ni vilja vara elevhems spöken?

Du får inte svara på den här tråden.