Skulle ni vilja vara elevhems spöken?
Forum > Harry Potter > Skulle ni vilja vara elevhems spöken?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Irma Pince
Elev |
Som rubriken lyder skule ni vilja vara elevhems spöken? Jag skulle vilja vara elevhems spöke för griffindor. Eller skulle ni vilja vara spöken på hogwarts överhuvud taget?
Läs gärna min fanfiction "Lorcan och Lysander- Livet mot orättvisor." http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36465 29 okt, 2012 10:11 |
|
Katla
Elev |
Det skulle vara fint att representera sitt elevhem och vara en symbol för det ja, och att få vara spöke är ju bättre än att ruttna bort i jorden
att få hänga på hogwarts i all framtid vore inte så tokigt heller ♏︎ 29 okt, 2012 10:17 |
|
Pixie
Elev |
29 okt, 2012 10:22 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Nej men jag vill mer än gärna konkurrera med Peeves!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 29 okt, 2012 10:23 |
|
Ladusvalan
Elev |
Nej, jag tror inte att jag skulle vilja vara spöke över huvud taget. Jag skulle nog hellre vilja "gå vidare" efter döden, så att säga.
29 okt, 2012 10:46 |
|
Borttagen
|
~Äh näh, fast visst när man väl dör skulle jag nog vilja vara ett spöke.~
29 okt, 2012 14:12 |
|
Borttagen
|
Nej, om jag skulle dött skulle jag ''gå vidare''
29 okt, 2012 14:20 |
|
Borttagen
|
Ja,men precis som Kintsugi sa skulle det inte vara dumt att konkurera med peeves
29 okt, 2012 15:08 |
|
lusianna
Elev |
Jaa om man dör så får man ju då vara på hogworts i all framtid
Lusianna 29 okt, 2012 16:11 |
|
Borttagen
|
Njae, skulle nog föredra att dö "på riktigt"
29 okt, 2012 16:12 |
Forum > Harry Potter > Skulle ni vilja vara elevhems spöken?
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen