Duellklubbs utmaning
Forum > Mugglarportalen > Duellklubbs utmaning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skapar en ny då jag själv tycker att de är väldigt lång tråd den gamla, de varierar på hur aktiva andra är också, om nu någon prefekt eller lärare tycker att den räcker kan de få låsa denna tråd om de känner för det.
Annars, skriv då bara att ni vill bli utmanade.. Utmana mig och jag hjälper dig att närma dig en ny level.. 28 okt, 2012 18:09
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-28 kl. 18:13
|
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag tycker det var ett bra initiativ, eftersom den andra som du säger är lite inaktiv här och var, och framförallt inte uppdaterad. Utmana gärna mig.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 28 okt, 2012 18:11 |
|
stellaa
Elev |
28 okt, 2012 18:24 |
|
Zmaragd
Elev |
28 okt, 2012 18:27 |
|
J-star Black
Elev |
28 okt, 2012 18:51 |
|
Borttagen
|
Utmana mig!
28 okt, 2012 19:14 |
|
Borttagen
|
glöm inte att bevaka den tråd, här har vi aktiva skrivt in oss, du kan vara garanterad få en duellering klar på kort tid!
30 okt, 2012 16:05 |
|
Deathless
Elev |
30 okt, 2012 16:26 |
|
LunaLovegood1
Elev |
30 okt, 2012 16:54 |
|
Kintsugi
Prefekt |
UTMANA MIG!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 30 okt, 2012 18:45 |
Forum > Mugglarportalen > Duellklubbs utmaning
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen