Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ny användare om man ej är nöjd?

Forum > Mugglarportalen > ny användare om man ej är nöjd?

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Vad tycker ni egentligen om ni skulle vara missnöjd över användarnamn eller elevhem, skulle ni vilja radera erat konto för att fixa ett nytt eller skulle ni bita ihop och fortsätta med de ni har valt från början?

mitt problem är att jag inte känner mig som en Gryffindor helt, men försöker ändå, men känns ändå som jag snart startar om för att hamna i ett elevhem som jag känner mig mer som...

28 okt, 2012 15:22

Pixie
Elev

Avatar


Personligen vill jag inte starta ett nytt konto, för jag gillar Pixie, elevhemmet osv osv.
Men jag tycker det är helt ok att ändra! Det är ju upp till en. Om du verkligen känner att nej det här är fel elevhem, starta om! Men tänk efter noga, man kan ju inte ångra sig!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

28 okt, 2012 15:25

Forum > Mugglarportalen > ny användare om man ej är nöjd?

Du får inte svara på den här tråden.