Luna ):
Forum > Harry Potter > Luna ):
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bella Trix
Elev |
STAKARS LUNA! jag tycker det är så synd om henne! När hon är hos Malfoy's!
Tänk att sitta där med en spik och liiite vatten! omringad av dödsätarE! Det kanske inte är ett så intressant forum, men aja. Ps. kommentera gärna! Ps.nr2. Luna Lovegood är en av mina favo karaktärer! ![]() Potterhead and Tribute ♥
28 okt, 2012 13:47 |
|
Borttagen
|
Ah, det är inte kuuul D:
28 okt, 2012 13:48 |
|
Borttagen
|
Vänta va? 0:
28 okt, 2012 15:01 |
|
Mysan9
Elev |
ja det är synd om henne. men hon är stark
29 okt, 2012 19:42 |
|
Borttagen
|
Hon är stark och en av mina favoritkaraktärer.
29 okt, 2012 19:47 |
|
Ginny!!!!
Elev |
29 okt, 2012 21:38 |
|
Borttagen
|
LUNA ;'(♥
30 okt, 2012 08:20 |
|
Love Luna
Elev |
30 okt, 2012 10:55 |
|
MissLollo
Elev |
30 okt, 2012 11:31 |
|
Deathly Hallows
Elev |
Always... 30 okt, 2012 12:50 |
Forum > Harry Potter > Luna ):
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen