Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

En "medeltida" dgbok

Forum > Fanfiction > En "medeltida" dgbok

Användare Inlägg
amie
Elev

Avatar


jag skriver an liten berättelse om en tjej som levde på medeltiden och hon skriver en dagbok om sitt liv.
ni får gärna kommentera m.m
kp 1 kommer snart ska bara fixa den lite

stolt medlem i TGL

25 okt, 2012 10:38

Forum > Fanfiction > En "medeltida" dgbok

Du får inte svara på den här tråden.