Skulle du vilja vara skådespelare i en Harry Potterfilm?
Forum > Harry Potter > Skulle du vilja vara skådespelare i en Harry Potterfilm?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ja, skulle du vilja vara skådespelare i en Harry Potter film? Isåfall, vilken?
Själv skulle jag vilja det 22 okt, 2012 19:53 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Jaa! Vet inte vilken...gillar alla lika bra.
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 22 okt, 2012 19:54 |
|
Borttagen
|
Ja det skulle jag vilja, men jag skulle inte vara så bra :3 Vet inte i vilken!
22 okt, 2012 19:56 |
|
LaylaCatcher
Elev |
OHMIGOSH ofc♥
Imagination and dreaming is my life 22 okt, 2012 19:56 |
|
Ms.Markus
Elev |
Åh, självklart. Det skulle vara rena drömmen! Jag skulle vilja spela Ginny Weasley tror jag(trots att jag inte är särskilt lik henne).
![]()
22 okt, 2012 19:57 |
|
Zmaragd
Elev |
22 okt, 2012 20:01 |
|
Borttagen
|
Herregud, klart att jag skulle vilja! Jag skulle kunna vara vem som helst, typ svartalf
22 okt, 2012 22:33 |
|
adliitam
Elev |
23 okt, 2012 14:24 |
|
Borttagen
|
Om jag skulle vilja! Jag skulle bara skrika av glädje om jag bara fick vara statist! Men om jag skulle vilja spela en av karaktärerna så skulle jag vilja spela Luna Lovegood och om jag var kille så skulle jag nog vilja spela Draco Malfoy.
____________________________________________ Pigfarts is real! 23 okt, 2012 15:53 |
|
Jossan
Elev |
Det har varit min högsta dröm sen jag började läsa böckerna!
A BIT TOO LATE NOW..
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 23 okt, 2012 15:58 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen