Hur gör man?
Forum > Mugglarportalen > Hur gör man?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lunamoni
Elev |
Det kanske redan finns några såna här trådar, men jag hittade inga. Så förlåt om det finns. Men jag har alltid undrat hur man gör för att få en sån där bild/animation i forumsignaturen. Kan nån som vet det snälla berätta
:3
21 okt, 2012 09:50 |
|
ginnyw123
Elev |
Du sparar bilden/animationen först, sedan laddar du upp den på tex http://tinypic.com/, kopierar koden och klistrar in den där man skriver i sin forumsignatur
21 okt, 2012 10:10 |
|
DarkBells
Elev |
Man kan gå in på Tumblr.
Om du använder Firefox(?) så kan du kopiera bildadressen. och sedan klistra in mellan [ img ] *BILDADRESS* [ /i mg ] Utan mellanrummen!
21 okt, 2012 10:12
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-21 kl. 10:43
|
|
Lunamoni
Elev |
21 okt, 2012 10:19 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Om du högerklickar på bilden du vill ha, väljer "kopiera bildwebbadress" (ibland står det bara "bildadress"
![]()
21 okt, 2012 11:22 |
|
Ida S
Lärare |
Låser då frågan har fått sitt svar!
"we live together, and harry does all the cooking." 21 okt, 2012 12:04 |
Forum > Mugglarportalen > Hur gör man?
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen