Quidditch-hjälp tack.:)
Forum > Mugglarportalen > Quidditch-hjälp tack.:)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vad gör egentligen kvastarna, vad har de för funktion?
Går det alltså att "spela" Quidditch här då jag skaffat mig en kvast?=) ~citera gärna inlägget, eller tagga mig, så jag ser att du skrivit. Tack. =) 21 okt, 2012 04:43 |
|
Ella/Ron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vad gör egentligen kvastarna, vad har de för funktion? Går det alltså att "spela" Quidditch här då jag skaffat mig en kvast?=) ~citera gärna inlägget, eller tagga mig, så jag ser att du skrivit. Tack. =) Kvastarna har ingen funktion. Mer än att typ vara prydnadsföremål på din profil. Lite tråkigt men så är det. Ett. Tips är att du bevakar tråden om du vill se vad som skrivits i den. Då blir det där ögat (som är brevid trollstaven) rött så fort någon skriver i den. qqqaqqNah 21 okt, 2012 07:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ella/Ron: Skrivet av Borttagen: Vad gör egentligen kvastarna, vad har de för funktion? Går det alltså att "spela" Quidditch här då jag skaffat mig en kvast?=) ~citera gärna inlägget, eller tagga mig, så jag ser att du skrivit. Tack. =) Kvastarna har ingen funktion. Mer än att typ vara prydnadsföremål på din profil. Lite tråkigt men så är det. Ett. Tips är att du bevakar tråden om du vill se vad som skrivits i den. Då blir det där ögat (som är brevid trollstaven) rött så fort någon skriver i den. Vad synd:/ Jaha, ja, det tänkte jag inte på. Tack så mycket!=) 21 okt, 2012 11:04 |
Forum > Mugglarportalen > Quidditch-hjälp tack.:)
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen