Mugglis app?
Forum > Mugglarportalen > Mugglis app?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheFifthMarauder
Elev |
Hej, vet ni vad som jag tycker skulle vara as grymt? Om det fanns en mugglis app! Eller var tycker ni?
för då skulle man kunna ha bättre koll och kunna vara inne via mobilen (inte behöva sitta vid safari som jag gör) Är jag den ända som tycker det?
20 okt, 2012 17:11 |
|
Elina Potter
Elev |
Det skulle vara asgrymt!
Go Mugglis! 20 okt, 2012 17:36 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Det är ett ganska stort projekt.
Det är liksom inget man gör i en handvändning. ^^ Men Erfa vet absolut att mugglisarna vill ha en app. 20 okt, 2012 17:49 |
|
Godrica
Elev |
Skulle vara väldigt smart, men det skulle bli ganska stort. Det är ingen liten sak.
20 okt, 2012 17:56 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Det är ett ganska stort projekt. Det är liksom inget man gör i en handvändning. ^^ Men Erfa vet absolut att mugglisarna vill ha en app. Skrivet av Godrica: Skulle vara väldigt smart, men det skulle bli ganska stort. Det är ingen liten sak. Ja ,jag vet att det är en stor grej att göra det men det skulle ju vara rätt grymt att ha en
20 okt, 2012 18:00 |
|
DeathDownAlex
Elev |
TheFifthMarauder
Problemet är ju att ingen har tid att sätta sig och göra det. ^^ 20 okt, 2012 18:38 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: TheFifthMarauder Problemet är ju att ingen har tid att sätta sig och göra det. ^^ Jag kan förstå det men det var ett förslag inte en grej jag förväntar mig att få
20 okt, 2012 18:40 |
|
Ms.Markus
Elev |
20 okt, 2012 22:09 |
Forum > Mugglarportalen > Mugglis app?
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen