N som vill byta anv.namn/elevhem
Forum > Mugglarportalen > N som vill byta anv.namn/elevhem
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Stinaa
Elev |
Hej! Jag har ett förslag om vi kunde ha en speciell dag/vecka då de som vill byta användarnamn och/eller elevhem får göra det
20 okt, 2012 13:44 |
|
Borttagen
|
Det känns som om det skulle bli väldigt rörigt då.. Eller alltså, jag som är en förvirrad person hade nog tappat huvudet om jag såg att mina vänner inte hette som de brukar o_o
20 okt, 2012 14:09 |
|
Borttagen
|
Jag skulle vilja byta andvar namn men inte elevhem.
20 okt, 2012 14:13 |
|
Borttagen
|
Elevhemmet trivs jag i men användarnamnet skulle jag också vilja byta
20 okt, 2012 14:54 |
|
Borttagen
|
Det skulle vara förvirrande O.o
20 okt, 2012 14:58 |
|
Boba
Elev |
Jag tycker också det skulle vara förvirrande om ens vänner bytte namn och elevhem, man skulle ju inte veta vem som var vem...
20 okt, 2012 15:18 |
|
Drake
Elev |
Det är tillräckligt förvirrande när folk byter profillbild och forumssignatur x)
Men... Jag förstår vad du menar. Hade också velat byta namn om det gick men jag vill inte att det ska stå borttagen användare på alla mina forumsinlägg... 20 okt, 2012 15:23 |
|
Stinaa
Elev |
Jag håller med! För då måste man börja om med alla saker
21 okt, 2012 16:09 |
|
rosea
Elev |
Jag gillar mitt elevhem men inte mitt användarnamn
TEBAKS IGEN 21 okt, 2012 17:28 |
|
Ronald Weasley
Elev |
23 okt, 2012 17:41 |
Forum > Mugglarportalen > N som vill byta anv.namn/elevhem
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen