En viss mysig BOK!:D
Forum > Fanfiction > En viss mysig BOK!:D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
19 okt, 2012 21:57 |
|
Miss Black
Elev |
19 okt, 2012 22:02 |
|
Borttagen
|
Det är en bok om ett hem där det bor underliga barn som sticker ut från mängden på olika sätt.
Flickan som är på bilden, kan t.ex sväva, en annan flicka kan se spöken-den tjejen är med på en bild i boken där hon står vid en sjö med 2 människor som speglas i sjön under henne. Det är flera sådana bilder i boken-väldigt många. (Har kollat igenom den, lite lätt). Boken är skriven UTIFRÅN bilderna som är med i den. Därför vill jag veta om den är läsvärd, då den ser så mysig ut. 19 okt, 2012 22:22 |
|
DarkBells
Elev |
19 okt, 2012 22:24 |
|
Voldy0000
Elev |
Skrivet av DarkBells: Där sa du nått!Den här tråden ska inte vara i Fanfiction tror jag The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 19 okt, 2012 22:26 |
|
ginnyw123
Elev |
Jag håller på att läsa den (på svenska), och den är jättebra!
Men som ovanstående sa, den här ska inte vara i fanfiction
19 okt, 2012 22:27 |
|
Thedoctorshyffledor
Elev |
Den där har man läst... Skitbra.
XD 19 okt, 2012 22:51 |
|
Miss Black
Elev |
Hur många poeng skulle du ge den? Av 10? Kan inte bedömma böcker på något annat sätt. xD Min bokblogg
20 okt, 2012 08:40 |
|
Thedoctorshyffledor
Elev |
Skrivet av Miss Black: Hur många poeng skulle du ge den? Av 10? Kan inte bedömma böcker på något annat sätt. xD Ah.. Asså den är jättebra skriven, spännande, mystisk, med en jättebra historia, och det finns massor av läskiga bilder i den, som gör den mycket mer verklig, så.. kanske.. På skala 1 till 10, 8 eller 9.. 20 okt, 2012 14:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DarkBells: Den här tråden ska inte vara i Fanfiction tror jag Är inte det här ett forum för fantasi/fiction-böcker och berättelser? För detta är en fantasibok, så isf förstår jag inte varför jag inte skulle haft denna tråd här? (kli i huvudet). Den speglar även verkligheten på ett "annat" sätt och är skriven av en ganska nybliven författare. 21 okt, 2012 14:33 |
Forum > Fanfiction > En viss mysig BOK!:D
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen