Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Mugglisträff?

Forum > Mugglarportalen > Mugglisträff?

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag är lite nyfiken på vilka som skulle vara intresserade att träffas någon gång, det skulle bli en mugglisträff för oss medlemmar.

jag skulle mest vilja se vilka som har intresset för en träff och sedan snacka lite med de som driver sidan och se om de skulle vara med och ställa upp för att fixa en träff.

Skulle du vara intresserad att delta på en Mugglisträff?

19 okt, 2012 19:34

Borttagen

Avatar


Självklart! Det har ju varit många träffar men jag har missat alla så jag är alltid intresserad

19 okt, 2012 20:17

Forum > Mugglarportalen > Mugglisträff?

Du får inte svara på den här tråden.