ska jag göra det
Forum > Fanfiction > ska jag göra det
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
titel: ska jag göra det
handling:jag är en pojke som går sitt tredje år på hogwarts och har sett en tjej som jag tycker är väldigt söt.Jag vill men vågar inte fråga chans. färdigskriven:inte på långa vägar taggningar: Elina Potter Ida Ginny Lovegood 95mas fotbollsbruno 19 okt, 2012 18:34 |
|
fotbollsbruno
Elev |
Ja
19 okt, 2012 18:39 |
|
Elina Potter
Elev |
börja
Go Mugglis! 19 okt, 2012 18:48 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
19 okt, 2012 19:52 |
|
Voldy0000
Elev |
Börja!
The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 19 okt, 2012 22:25 |
|
rosea
Elev |
Bevakar
TEBAKS IGEN 19 okt, 2012 22:46 |
|
Borttagen
|
Börja, Börja!
14 nov, 2012 17:58 |
|
BlondaHermione
Elev |
14 nov, 2012 18:03 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Börja
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 15 nov, 2012 15:35 |
|
ella potter
Elev |
15 nov, 2012 16:00 |
Forum > Fanfiction > ska jag göra det
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen