Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HÄNGA HARRY - poäng!

Forum > Mugglarportalen > HÄNGA HARRY - poäng!

Användare Inlägg
swagrid
Elev

Avatar


Hejhej, jag har stött på ett problem i Hänga Harry. Eller egentligen inte ett problem, men detta kan verkligen förbättras.

Man får ju ett visst antal poäng från början, och när man har fel bokstav tas det bort poäng. Det gör det när man har rätt också! Bara man skriver en bokstav så får man minuspoäng! Och om det då är ett långt ord och man klarar det borde man ju få ännu mer poäng!! Nej, då får man ju mindre.
Tycker verkligen att det ska ändras!

Kramkram.

Kolla min presentation och skicka vänförfrågan! :D

19 okt, 2012 18:18

kocospricken15
Elev

Avatar


Ja, tycker jag också. De är ju jätte dåligt...

Min bok-klubb: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=27711&page=13#p1715992

19 okt, 2012 21:49

Borttagen

Avatar


Det lät ju skumt o_o Jag spelar nästan aldrig, så jag vet inte ..

19 okt, 2012 22:59

Forum > Mugglarportalen > HÄNGA HARRY - poäng!

Du får inte svara på den här tråden.