Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Foruminlägg??

Forum > Mugglarportalen > Foruminlägg??

Användare Inlägg
.:Elise:.
Elev

Avatar


Är det bara för mig eller står det inte hur många inlägg man har skrivit eller om man är typ Master of death eller Mugglare!

Vill gärna veta varför!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F58%2FuGR.gif

19 okt, 2012 07:00

-Patronus-
Elev

Avatar

+2


Det ska vara så för alla. Jag tror att man har tagit bort det eftersom det finns folk som spammar för att få fler inlägg och högre status, nu kanske det blir mindre spam. Men du kan fortfarande se hur många inlägg du har på din profil!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fc97ac398778f2a02c01550f8e8fddce9%2Ftumblr_mshg8o8Lef1s7jjjzo3_500.gif

19 okt, 2012 07:02

Savi
Elev

Avatar


19 okt, 2012 08:43

Borttagen

Avatar


Dem kanske tycker att det blir mindre spam för att ingen kan inponeras av hur många inlägg man har.

19 okt, 2012 15:05

Pryda
Elev

Avatar

+1


Skapade en tråd om det här för någon månad sedan som tog upp just detta problem med dubbelinlägg och folk som skrev samma inlägg flera gånger i rad i samma tråd.

Den tråden låses för att sedan några veckor senare inför exakt det jag talade om.

Tråkigt att man inte kunde låta tråden vara öppen och ta in förslag och åsikter från oss användare.

Bara för att man påpekar att någon beter sig på ett sätt som går att ifrågasätta betyder inte det att man attackerar personen ifråga.

Kan generellt tycka att det ibland blir "för trevligt" och så fort man överhuvudtaget ifrågasätter någon annan så riskerar tråden att låsas. Hur givande diskussioner kan det egentligen bli när en tråd låses pga att man påpekar att en person har skrivit 10 exakt likadana inlägg under loppet av en timme?

Att ifrågasätta är inte att attackera.

Annars är detta forum en fantastisk sida!
Tack för allt arbeten i lägger ner.

“I am not worried, Harry,” said Dumbledore, his voice a little stronger despite the freezing water. “I am with you.”

20 okt, 2012 03:10

Forum > Mugglarportalen > Foruminlägg??

Du får inte svara på den här tråden.