Trollkarlskorten
Forum > Mugglarportalen > Trollkarlskorten
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PureSlytherin
Elev |
Varför har Ron en guldram runt kortet?
Oj då, nu läste jag en annan tråd jag inte såg innan. Ron är alltså sällsynt? Jippijey!
18 okt, 2012 22:35 |
|
DarkBells
Elev |
18 okt, 2012 22:40 |
|
fox
Elev |
Dumbledore borde vara guldar
Bli medlem i Hobbit klubb http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28755&page=1%
19 okt, 2012 16:56 |
Forum > Mugglarportalen > Trollkarlskorten
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen