Dubbelpostning
Forum > Mugglarportalen > Dubbelpostning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nevilleloo
Elev |
Jag tycker att man borde kunna dubbelposta, kanske efter 1 eller 2 timmar. Annars blir det ibland så att man inte kan skriva någonting i sin favorittråd, om det var en själv som skrev i den senast. Vad tycker ni?
Spoiler:
Tryck här för att visa! 18 okt, 2012 19:56 |
|
Borttagen
|
Jag tycker det är ok så länge det inte räknas som spam så
18 okt, 2012 20:21 |
|
Anch0r
Elev |
Jag tycker faktiskt det är bra som det är nu. Om man kommer på något mer att skriva så kan man ju ändra och lägga till det i sitt tidigare inlägg!
www.gosaforbris.blogspot.se <- Välgörenhetsprojekt för BRIS, kolla in!
18 okt, 2012 22:58 |
|
Borttagen
|
Nja, tycker nog som ovanstående
19 okt, 2012 16:26 |
|
Nevilleloo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nja, tycker nog som ovanstående Fast i noveller och ff:ar, då kommer de som bevakar inte få ett medelande om man bara ändrar. Deseutom är 1 timme ganska lång tid, du kan skriva 24 inlägg i en tråd om dan som du sitter vid datorn hela tiden. Spoiler:
Tryck här för att visa! 19 okt, 2012 18:17 |
Forum > Mugglarportalen > Dubbelpostning
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen