Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dubbelpostning

Forum > Mugglarportalen > Dubbelpostning

Användare Inlägg
Nevilleloo
Elev

Avatar


Jag tycker att man borde kunna dubbelposta, kanske efter 1 eller 2 timmar. Annars blir det ibland så att man inte kan skriva någonting i sin favorittråd, om det var en själv som skrev i den senast. Vad tycker ni?

Spoiler:
Tryck här för att visa!LÄS MIN NOVELL! Erics äventyr! Eller min andra: fångad i minecraft

18 okt, 2012 19:56

Borttagen

Avatar


Jag tycker det är ok så länge det inte räknas som spam så

18 okt, 2012 20:21

Anch0r
Elev

Avatar


Jag tycker faktiskt det är bra som det är nu. Om man kommer på något mer att skriva så kan man ju ändra och lägga till det i sitt tidigare inlägg!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.mugglarportalen.se%2Fimages%2Fitems%2Fduck.png www.gosaforbris.blogspot.se <- Välgörenhetsprojekt för BRIS, kolla in!

18 okt, 2012 22:58

Borttagen

Avatar


Nja, tycker nog som ovanstående Det som är nu gör att det inte blir så mycket spam för att få många inlägg och hög status, och så kan man ju ändra sina tidigare inlägg

19 okt, 2012 16:26

Nevilleloo
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Nja, tycker nog som ovanstående Det som är nu gör att det inte blir så mycket spam för att få många inlägg och hög status, och så kan man ju ändra sina tidigare inlägg

Fast i noveller och ff:ar, då kommer de som bevakar inte få ett medelande om man bara ändrar. Deseutom är 1 timme ganska lång tid, du kan skriva 24 inlägg i en tråd om dan som du sitter vid datorn hela tiden.

Spoiler:
Tryck här för att visa!LÄS MIN NOVELL! Erics äventyr! Eller min andra: fångad i minecraft

19 okt, 2012 18:17

Forum > Mugglarportalen > Dubbelpostning

Du får inte svara på den här tråden.