Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fandom - Underkategori

Forum > Mugglarportalen > Fandom - Underkategori

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Halloj där!
Jo, det skulle vara skönt, kul och awesome om det fanns en underkategori (eller vanlig kategori) som hette fandom. Där skulle man kunna skriva om allt som händer inom Harry Potter fandomen, som event, mugglisträffar, Harry Potter-träffar, konvent, a very potter musical, spelningar, konserter, mässor osv osv.. Allt som händer inom HP-fandomen helt enkelt!
Jag lyckas alltid missa allt roligt som händer inom fandomen eftersom de flesta träffar osv hamnar i off topic och blandas in där.
Bara ett förslag som jag skulle dra nytta av ^^
Ha det gött!

17 okt, 2012 20:07

-Patronus-
Elev

Avatar


Det skulle jag också vilja ha! Superbra idé!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fc97ac398778f2a02c01550f8e8fddce9%2Ftumblr_mshg8o8Lef1s7jjjzo3_500.gif

17 okt, 2012 20:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av -Patronus-:
Det skulle jag också vilja ha! Superbra idé!
Vad kul, tack!

19 okt, 2012 06:38

Forum > Mugglarportalen > Fandom - Underkategori

Du får inte svara på den här tråden.