Fandom - Underkategori
Forum > Mugglarportalen > Fandom - Underkategori
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Halloj där!
Jo, det skulle vara skönt, kul och awesome om det fanns en underkategori (eller vanlig kategori) som hette fandom. Där skulle man kunna skriva om allt som händer inom Harry Potter fandomen, som event, mugglisträffar, Harry Potter-träffar, konvent, a very potter musical, spelningar, konserter, mässor osv osv.. Allt som händer inom HP-fandomen helt enkelt! Jag lyckas alltid missa allt roligt som händer inom fandomen eftersom de flesta träffar osv hamnar i off topic och blandas in där. Bara ett förslag som jag skulle dra nytta av ^^ Ha det gött! 17 okt, 2012 20:07 |
|
-Patronus-
Elev |
17 okt, 2012 20:54 |
|
Borttagen
|
Vad kul, tack!
19 okt, 2012 06:38 |
Forum > Mugglarportalen > Fandom - Underkategori
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen