Elevhem
Forum > Harry Potter > Elevhem
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vilket elevhem tycker du att Harry ska vara med i
15 okt, 2012 18:25 |
|
Danzi
Elev |
15 okt, 2012 18:30 |
|
Solkatten
Elev |
Um, i det han är i kanske?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 okt, 2012 18:33 |
|
LunaLove<3
Elev |
15 okt, 2012 18:58 |
|
Borttagen
|
Gryffindor
15 okt, 2012 19:04 |
|
Borttagen
|
Gryffindor faktiskt.
15 okt, 2012 19:07 |
|
Borttagen
|
Precis som dom andra säger så är Harry enligt mig en true gryffindorare
15 okt, 2012 19:12 |
|
Borttagen
|
Jag undrar hur det hade gått om Harry hamnat i Ravenclaw...
![]() 15 okt, 2012 20:18 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Haha no way!^^^
Imagination and dreaming is my life 15 okt, 2012 20:19 |
|
Borttagen
|
Gryffindor passar han bra i, men Hufflepuff skulle inte vara så illa
15 okt, 2012 20:21 |
Forum > Harry Potter > Elevhem
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen