NÄR GRÄT DU?
Forum > Harry Potter > NÄR GRÄT DU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
swagrid
Elev |
Hejhej, när grät du under Harry Potter? Jag grät när Dumbledore dog och när Sirius Black dog. Sååå sorgligt! Usch. Också Bellatrix där, vilken elaking.
Så... när grät du? Kolla min presentation och skicka vänförfrågan! :D 14 okt, 2012 17:13 |
|
Erica
Elev |
14 okt, 2012 17:18 |
|
Borttagen
|
När Dobby dog och när Sirius dog.
14 okt, 2012 17:37 |
|
Borttagen
|
Aldrig.. ;p
14 okt, 2012 17:37 |
|
HarryTheCat
Elev |
14 okt, 2012 17:58 |
|
SajberFina
Elev |
Jag grät som värst när jag LÄSTE att Sirius dog och när jag SÅG scenen då alla ligger döda i Stora salen.
Om du var vaken skulle jag ge dig allt det där jag aldrig ger dig. 14 okt, 2012 18:23 |
|
Annispop
Elev |
När Dumbledore dör, när dom riktar lysande trollstavar mot dödsätarnas märke, och när många dör i slutstriden.
14 okt, 2012 18:36 |
|
Irma Pince
Elev |
Jag grät när Fred och Dumbledore,alla i slutstriden,Lupin.Lavender och Cedric dog! det var hemskt!
Läs gärna min fanfiction "Lorcan och Lysander- Livet mot orättvisor." http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36465 14 okt, 2012 19:06 |
|
Lisen563
Elev |
när
Spoiler: Tryck här för att visa! 14 okt, 2012 19:06 |
|
Irah
Elev |
Jag verkligen grät när
Spoiler: men jag grät aldrig under någon film utan bara i böckerna.Tryck här för att visa!
14 okt, 2012 19:16 |
Forum > Harry Potter > NÄR GRÄT DU?
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen