Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

vore roligt...

Forum > Mugglarportalen > vore roligt...

Användare Inlägg
luna lovegod
Elev

Avatar


om man hade en app till iphonenen om man har en så kan man ladda ner den och spela på mobilen så jag tycker li eller erfa borde tänka på det men ni måste ju inte bara et förslag snälla gilla deta

....

14 okt, 2012 16:44

Detta inlägg ändrades senast 2012-10-14 kl. 17:04
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Tja,man kan gu göra det mesta på mugglis via mobilen även utan app så det känns lite onödigt.. Men om det skulle bli så så skulle det vara kul om den fanns i Android market/ Google play också så fler kan få tillgång till appen.

14 okt, 2012 17:00

luna lovegod
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Tja,man kan gu göra det mesta på mugglis via mobilen även utan app så det känns lite onödigt.. Men om det skulle bli så så skulle det vara kul om den fanns i Android market/ Google play också så fler kan få tillgång till appen.
jaaa det vore bra

....

14 okt, 2012 17:03

Borttagen

Avatar


Why not?

14 okt, 2012 17:37

Forum > Mugglarportalen > vore roligt...

Du får inte svara på den här tråden.