vore roligt...
Forum > Mugglarportalen > vore roligt...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
luna lovegod
Elev |
om man hade en app till iphonenen om man har en så kan man ladda ner den och spela på mobilen så jag tycker li eller erfa borde tänka på det men ni måste ju inte bara et förslag
snälla gilla deta.... 14 okt, 2012 16:44
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-14 kl. 17:04
|
|
Borttagen
|
Tja,man kan gu göra det mesta på mugglis via mobilen även utan app så det känns lite onödigt.. Men om det skulle bli så så skulle det vara kul om den fanns i Android market/ Google play också så fler kan få tillgång till appen.
14 okt, 2012 17:00 |
|
luna lovegod
Elev |
Skrivet av Borttagen: jaaa det vore braTja,man kan gu göra det mesta på mugglis via mobilen även utan app så det känns lite onödigt.. Men om det skulle bli så så skulle det vara kul om den fanns i Android market/ Google play också så fler kan få tillgång till appen. .... 14 okt, 2012 17:03 |
|
Borttagen
|
Why not?
14 okt, 2012 17:37 |
Forum > Mugglarportalen > vore roligt...
Du får inte svara på den här tråden.

snälla gilla deta
Mugglarportalen