Wilma och äventyret!
Forum > Fanfiction > Wilma och äventyret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
kapitel 1:början på jakten
Språk:svenska Wilma satt och väntade på sin mamma,men tiden gick och Wilmas mamma kom inte. -OHHH tänkte Wilma när hon kollade på klockan.Nu bestämde hon säg för att gå in i den mörka skogen där hennes mamma skulle ha kommit i från.Hon gick och gick tillslut gick hon upp för en kulle för att vila sig.Bakom sig hörde hon ett vrål som lätt HJÄLPPPPP.Och sen såg hon det... 17 feb, 2011 17:33
Detta inlägg ändrades senast 2011-02-18 kl. 18:09
|
|
Luna 1
Elev |
17 feb, 2011 17:41 |
|
Borttagen
|
vill du höra mer...
17 feb, 2011 17:42 |
|
Luna 1
Elev |
17 feb, 2011 17:51 |
|
Borttagen
|
en jättelik mask den mamma hade berättat om den heter heroxes den dödar folk jättelätt den kom i mot Wilma men hon sprang och sprang.Men tillslut tog masken henne men tur att hon hade med sig det svärd hon hade som hon hade fått av sin pappa.Det vart en väldig strid och hon vann tillslut.Hon skar upp skinnet och kollade efter sin mamma om hon låg i masken och det gjorde hon...
17 feb, 2011 17:57 |
|
Ginevra
Elev |
Bra!
Jätte bra! 17 feb, 2011 18:05 |
|
Luna 1
Elev |
17 feb, 2011 18:18 |
|
Borttagen
|
hon såg sin mamma döende som sa:älskling ta väl hand om dig,och fly till pappa i bergen Wilma nickade med gråten i halsen och sade DÖ INTE!!! .Mamma sade jag måste hejdå min dotter
17 feb, 2011 18:21
Detta inlägg ändrades senast 2011-02-18 kl. 18:08
|
|
lily<3
Elev |
Jättebra, skriv mer!
Dobby<3 17 feb, 2011 18:52 |
|
Borttagen
|
Wilma började sin vandring mot berget ljungen hon földe stigen.Hon var så himla ledsen mor var död och var var hennes far nu kom det nån
17 feb, 2011 18:57 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen