Varför är poäng texten grön?
Forum > Mugglarportalen > Varför är poäng texten grön?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Random iakttagelse. Varför står: "Detta inlägg gav "x" poäng till "y" i grönt?
Finns det något secret message bakom det hela eller är det bara så det är?
11 okt, 2012 18:41 |
|
Li
Biträdande rektor |
För att grön genom historien visar att något är korrekt medan rött visar att det inte är det
without something there is no nothing 11 okt, 2012 18:47 |
|
DarkBells
Elev |
11 okt, 2012 18:49 |
|
Li
Biträdande rektor |
Japp!
without something there is no nothing 11 okt, 2012 18:57 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Li: För att grön genom historien visar att något är korrekt medan rött visar att det inte är det Jahaaaa... Pappa hade alltså rätt när han sa att jag inte är smart... XD
11 okt, 2012 18:58 |
|
baramin
Elev |
Åh haha har alltid trott att det beror på vilket elevhem hen som gav poängen är i. Och att de alla fanns i Slytherin typ.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 11 okt, 2012 20:16 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av baramin: Åh haha har alltid trott att det beror på vilket elevhem hen som gav poängen är i. Och att de alla fanns i Slytherin typ. Det var ju så förut, sen bytte dom
11 okt, 2012 20:32 |
Forum > Mugglarportalen > Varför är poäng texten grön?
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen