är det bara jag..
Forum > Mugglarportalen > är det bara jag..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Måntass
Elev |
9 okt, 2012 19:16 |
|
Noctum
Elev |
9 okt, 2012 19:37 |
|
Måntass
Elev |
Skrivet av Noctum: Du kanske har råkat zooma in? ^^ Nej, det är som någon slags caps lock eller något.. vissa saker blir mindre också! samtidigt som det blir annan stavning på saker, samt att de försvinner! ![]()
9 okt, 2012 19:38 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Måntass: Skrivet av Noctum: Du kanske har råkat zooma in? ^^ Nej, det är som någon slags caps lock eller något.. vissa saker blir mindre också! samtidigt som det blir annan stavning på saker, samt att de försvinner! hmmm~ nä jag har ingen aning om vad det kan vara, min mugglis ser normal ut
9 okt, 2012 19:40 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Måntass: Eler förändrades mugglis helt plötsligt? All text blev stor och en massa konstiga saker står.. Så är det inte för mig iallafall. Kan du kanske ta en screenshot/skärmavbild på hur det ser ut?
9 okt, 2012 19:53 |
|
Måntass
Elev |
9 okt, 2012 19:55 |
Forum > Mugglarportalen > är det bara jag..
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen