Vilken animagus?
Forum > Harry Potter > Vilken animagus?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Correlito
Elev |
Vilken animagus skulle du vilja vara eller/och vilken tycker du speglar din personlighet bäst?
Jag skulle nog vilja vara en stor fågel, kanske en örn! Men tror att jag skulle vara en liten katt.
9 okt, 2012 16:56 |
|
septimus heap 2012
Elev |
en älg
9 okt, 2012 18:06 |
|
Hermione :D
Elev |
9 okt, 2012 19:20 |
|
Tamburlaine
Elev |
Skull helst vara, så som skaparen, typ en örn eller en falk. För man skulle ju få flyga. Och så skulle man inte bli uppäten av kattor ^.-
Tror att det skulle passa min personlighet ganska bra också
9 okt, 2012 22:17 |
|
Cara Riddle
Elev |
9 okt, 2012 22:43 |
|
themarauder
Lärare |
Typ en mygga.. eller något irriterande djur, haha! =)
Nej, men jag tror jag skulle ha varit ett ganska temperamentfullt djur! =) - just like themarauder 10 okt, 2012 00:01 |
|
me.
Elev |
Tror groda skulle passa mig bäst eller nej, en gris
10 okt, 2012 06:43 |
|
Miss_A
Elev |
10 okt, 2012 06:56 |
|
Ginny!!!!
Elev |
11 okt, 2012 08:17 |
|
Borttagen
|
En vit varg med röda ögon eller kanske en feinx.
11 okt, 2012 09:07 |
Forum > Harry Potter > Vilken animagus?
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen