Anslagstavlan
Forum > Mugglarportalen > Anslagstavlan
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
RoChu
Elev |
Detta är inte samma som Anslagstavlan-snack.
Jag ser ett litet problem just nu. Mitt inlägg finns kvar någonstans, men jag hittar det inte, ganska troligt för att det ligger andra saker ivägen. Mitt förslag är att det skulle finnas en knapp med något i stil med 'TA BORT MEDDELANDE' så man kan radera sitt, oavsett om man ser det eller inte
8 okt, 2012 21:39 |
|
me.
Elev |
^det skulle vara bra
9 okt, 2012 14:54 |
|
Spiderpig
Elev |
Det skulle vara jättebra!
~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 9 okt, 2012 15:17 |
|
ellisnoris
Elev |
16 okt, 2012 18:04 |
|
LunaLove<3
Elev |
16 okt, 2012 21:00 |
|
Savage
Elev |
En ta bort knapp hade varit utmärkt !
Less thinking, more drinking. 17 okt, 2012 02:29 |
Forum > Mugglarportalen > Anslagstavlan
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen