Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

det kom ett brev...!!

Forum > Harry Potter > det kom ett brev...!!

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
EMELESEL
Elev

Avatar


HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!
vet ni vaaaaad??
idag fick jag ett breev från jk rowling!!! fattar överreaktion jag har nu...
men i think it is coooooooooooooooooooooool och jag fangirlar sönder. talking svengelska också för jag har kopplat mig till det för att fatta brevet hahahaha.
BILDBEVIMOHAHAHA
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fsphotos-d.ak.fbcdn.net%2Fhphotos-ak-ash3%2F553414_279008678877630_93374294_n.jpg

8 okt, 2012 17:29

Borttagen

Avatar


OMR!! A häftigt jue!!

8 okt, 2012 17:31

LolFeelings
Elev

Avatar


Va, hur? o.o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

8 okt, 2012 17:31

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av LolFeelings:
Va, hur? o.o

Det står "By owl post" hohoho
...förstördes dock lite av stämpeln "AIT MAIL" på kuvertet haha

skrev typ ett fanmail för tvåtre år sen..x)

8 okt, 2012 17:32

Dilly Weasley
Elev

Avatar


OMGOMGOMGOMGOMG

"Hm, you must be a Weasley"

8 okt, 2012 17:40

viktor
Elev

Avatar


Awsome

8 okt, 2012 19:00

Lisen563
Elev

Avatar


fy vad coolt!

8 okt, 2012 19:37

Vendela
Elev

Avatar


Guuuud så coolt!
Vad skickade du till?

"JK Rowling, Hogwarts school for witchcraft and wizerdry" hahahahahahaha lol

Böcker. Böcker. Böcker!

8 okt, 2012 19:48

Borttagen

Avatar


Vad coolt!!!!! Började skriva ett brev, men kännde att allt baar blev svammel mellan harry Potter och Nalle Puh

8 okt, 2012 19:51

Vendela
Elev

Avatar


I have to write a letter to her!

Böcker. Böcker. Böcker!

8 okt, 2012 19:51

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > det kom ett brev...!!

Du får inte svara på den här tråden.