Meddelande om topplistan C:
Forum > Mugglarportalen > Meddelande om topplistan C:
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hällå!
Kom bara att tänka på en ganska liten sak, men som vore rätt bra att ha. Jo, man får ju ett meddelande när man får elevhemspoäng för ett inlägg tex, och det vore sköjj om man fick det när man kommer in på nån av topplistorna, så man vet liksom ^^ Bara en liten sak c: Hare gött! 8 okt, 2012 07:57 |
|
Cara Riddle
Elev |
8 okt, 2012 10:29 |
|
me.
Elev |
Det tycker jag med!
8 okt, 2012 20:29 |
|
Borttagen
|
Bra idé!
8 okt, 2012 20:56 |
|
Borttagen
|
Mycket bra idé
11 okt, 2012 18:28 |
|
Borttagen
|
Skulle vara super!Man kanske skulle kunna få poäng för att hammna på topplistorna också?
11 okt, 2012 19:11 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skulle vara super!Man kanske skulle kunna få poäng för att hammna på topplistorna också? Varför skulle man få det?
11 okt, 2012 19:26 |
Forum > Mugglarportalen > Meddelande om topplistan C:
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen