Nya användare
Forum > Mugglarportalen > Nya användare
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag kan inte låta bli att ta upp det här:
Varför skapa en ny användare, när man redan har en? Jag vet att alla som gjort det nog haft jättebra anledningar, men ändå. Det är jätteirriterande om någon bara försvinner och lämnar allt! Vore det inte bra om man åtminstone förvarnade på något sätt? Typ skriva "Nu tar jag bort min användare, min nya är ****" eller något sådant i sina trådar. Jag är inte egentligen emot att byta användare, tänkte bara ta upp det så att man kanske tänker efter och förvarnar lite nästa gång man gör det. Vad tycker ni mugglisar? Skriv er åsikt, tack! 5 okt, 2012 14:26 |
|
Savi
Elev |
5 okt, 2012 15:28 |
|
Borttagen
|
Ja det kan bero på oftast så är man less på sitt användarnamn så man gör en ny istället, tycker vid det fallet är bara onödigt och slöseri med tid men oftast är det så, men enligt mig är det inte heller fel med att göra en ny eller en till användare,
gäller samma sak som på facebook och andra sidor 6 okt, 2012 18:49 |
|
granger_fan
Elev |
Jag förstår hur du tänker och jag håller med dig delvis. Jag tycker också att man borde skriva sitt nya användarnamn om man skaffar en ny användare. Men jag tycker också att det är helt ok om man vill byta! För man kanske har gjort något särskilt på hemsidan som man verkligen ångrar men inte kan ändra, och då får man byta. Men är man bara less på sitt användarnamn håller jag nog med om att det både är lite fånigt och slöseri på tid!
Wit beyond measure is a man's greatest treasure Tja! Läs gärna min ff: "Mitt liv söm spöke"!!! 6 okt, 2012 23:33 |
|
Fairydust
Elev |
Folk vill byta namn eller elevhem. Det är väl anledningen till att man byter.
Jag skulle gärna vilja byta elevhem egentligen. Men jag vill inte lämna min användare bakom mig efter så lång tid nu. Så därför fortsätter jag att ha denna användaren. Och ja, folk borde förvarna, vilket vissa faktiskt gör också. Många sidor har som funktion att man kan byta användarnamn. Det tycker jag borde vara en möjlighet även här I don't wanna break these chains! 7 okt, 2012 02:28 |
|
me.
Elev |
Jag bytte på grund av elevhem..
7 okt, 2012 21:53 |
|
Obliviate_
Elev |
Jag bytte användare dels pga elevhem men även för att jag skrivit ut en del om mig sj som jag ångrade..
Just därav så berättade jag inte för så många att jag bytte nick, ville få en "nystart" så att säga :3 8 okt, 2012 02:14 |
|
Cara Riddle
Elev |
Om folk byter användare kan det vara för att de inte vill att människor skall veta att det är dem, vilket jag fullt kan förstå
![]()
8 okt, 2012 10:31 |
|
Borttagen
|
Jag har då aldrig bytt vill inte byta elevhem heller, trivs i slytherin ! ♥
8 okt, 2012 12:28 |
|
Borttagen
|
Jag tycker också det är ok att byta, men man kan ju förvarna :-)
8 okt, 2012 17:25 |
Forum > Mugglarportalen > Nya användare
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen