Vad jag tycker om den här sidan:
Forum > Mugglarportalen > Vad jag tycker om den här sidan:
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Yumi
Elev |
Det här är världens tråkigaste webbsida!
Det händer ju ingenting på den är siten! It's world's most boring website! // Yumi 4 okt, 2012 18:19 |
|
Borttagen
|
Trevligt att höra din åsikt.
4 okt, 2012 18:27 |
|
LolFeelings
Elev |
Vad är det du är ute efter?
Detta är i princip ett forum, och ett bra och trevligt forum på det också. Om du vill sprida dina åsikter behöver du inte skapa dålig stämning genom att skapa en tråd - det är fullständigt onödigt. Du skulle ju kunna skicka ett meddelande till Staff om vad som behöver förbättras?
4 okt, 2012 18:28 |
|
Goizan
Elev |
Skrivet av Yumi: Det här är världens tråkigaste webbsida! Det händer ju ingenting på den är siten! It's world's most boring website! // Yumi OMG NO! Jag trodde också det förr när jag var ny jag skrev aldrig i forumen. Jag har fått vänner för livet här ♥ [img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
4 okt, 2012 18:35 |
|
lumos1
Elev |
om du tycker det här, måste du skapa en tråd för det?
om du inte gillar sidan,så okej. men andra gillar mugglis och hur kul är det att i det trevliga forumet se den här tråden? själv gillar jag mugglis väldigt mycket och det är min favorit sida. ;;
4 okt, 2012 18:37 |
|
Tonks_xD
Elev |
Okej? Visst, du får tycka så. Men varför göra en tråd om det? Vi mugglisar - som gillar mugglis kanske inte tycker det är så kul när du komemr och skriver "Det är här världens tråkigaste hemsida!" varför är du medlem här då? Varför skapa en tråd?
Förlåt om jag lät sur, sa bara vad jag tyckte ![]()
5 okt, 2012 13:48 |
|
Borttagen
|
Istället för att berätta hur tråkig du tycker sidan är så kan du säga vad du tycker skulle kunna finnas
5 okt, 2012 17:37 |
|
kakan42
Elev |
Jag tycker att den äger!!!!!
5 okt, 2012 19:50 |
|
Borttagen
|
det tycker inte jag har hittat så många vänner för livet här jag ÄLSKR den här sidan den äger, det är min favorithemsida
6 okt, 2012 14:04 |
|
Borttagen
|
Till en viss del så håller jag med dig om att sidan är lite tråkig men om du tycker den är för tråkig så om du vill kan du alltid lämna sidan men du gör ju som du vill
6 okt, 2012 18:53 |
Forum > Mugglarportalen > Vad jag tycker om den här sidan:
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen