Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Mörkrets Märke

Forum > Harry Potter > Mörkrets Märke

1 2
Användare Inlägg
PotterHunger
Elev

Avatar


Haha, jag är bara nyfiken. Har ni någon gång önskat att ni sett märket på himmeln?

Alltså jag vill ju inte att Voldemort ska finnas bland oss, men då skulle det finnas bevis för att HP-världen iaf finns xD

Är jag allmänt skum? Någon annan som önskat detta?

And: Hur tror ni att ni skulle reagera?

Läs min profil för info...

4 okt, 2012 17:18

kakan42
Elev

Avatar


Jag skulle bli rädd, tror att jag såg det en gång, inte så tydligt men det såg ut som det!
Men det vorre kul om jag fick se det en gång till...

4 okt, 2012 17:25

Minihäst
Elev

Avatar


Jag vill se det men det som bevis för att trollkarls världen finns O.o
Fast helst att det inte är någon dödad då!
Om jag skulle se det skulle jag bara:

Seriöst???
Och sen skulle jag skrika det och säga det till alla och om det var i skolan skulle typ alla bara : vad är mörkrets märke förnågot och jag skulle ba ty skälla ut dom.
Men jag hade nog blivit ganska jätte rädd att någon dött eller liksom att Voldemort finns NU!?!

another day, another slay

4 okt, 2012 17:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av PotterHunger:
Haha, jag är bara nyfiken. Har ni någon gång önskat att ni sett märket på himmeln?

Alltså jag vill ju inte att Voldemort ska finnas bland oss, men då skulle det finnas bevis för att HP-världen iaf finns xD

Är jag allmänt skum? Någon annan som önskat detta?

And: Hur tror ni att ni skulle reagera?


Ja, du är allmänt skum

4 okt, 2012 18:58

PotterHunger
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av PotterHunger:
Haha, jag är bara nyfiken. Har ni någon gång önskat att ni sett märket på himmeln?

Alltså jag vill ju inte att Voldemort ska finnas bland oss, men då skulle det finnas bevis för att HP-världen iaf finns xD

Är jag allmänt skum? Någon annan som önskat detta?

And: Hur tror ni att ni skulle reagera?


Ja, du är allmänt skum
Haha

Läs min profil för info...

4 okt, 2012 18:59

saganda
Elev

Avatar


Alltså, om trollkarlsvärlden fanns vore det underbart, men antagligen skulle man bli attackerad av en massa trollkarlar med Obliviate om man visade minsta tecken på sin vetskap.
Dessutom tror jag att om Voldemort var tillbaka så skulle det nog snarare bli så att vi löpte risk för att mördas för skojs skull än att vi fick bli medvetna om trollkarlsvärden.

Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000

4 okt, 2012 19:19

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av kakan42:
Jag skulle bli rädd, tror att jag såg det en gång, inte så tydligt men det såg ut som det!
Men det vorre kul om jag fick se det en gång till...
såg du det Värkligen det???? grymt fast lite läskigt

4 okt, 2012 19:25

LaylaCatcher
Elev

Avatar


Ja brukar titta upp mot himlen IFALL Arthurs Ford Anglia svävar synlig där

Imagination and dreaming is my life

4 okt, 2012 20:04

kakan42
Elev

Avatar


Skrivet av viktor:
Skrivet av kakan42:
Jag skulle bli rädd, tror att jag såg det en gång, inte så tydligt men det såg ut som det!
Men det vorre kul om jag fick se det en gång till...
såg du det Värkligen det???? grymt fast lite läskigt


jag vet inte!Det såg ut som en skalle med något ir munnen, fast jag ör inte säker...

4 okt, 2012 20:11

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av kakan42:
Skrivet av viktor:
Skrivet av kakan42:
Jag skulle bli rädd, tror att jag såg det en gång, inte så tydligt men det såg ut som det!
Men det vorre kul om jag fick se det en gång till...
såg du det Värkligen det???? grymt fast lite läskigt


jag vet inte!Det såg ut som en skalle med något ir munnen, fast jag ör inte säker...
hm märkligt det kan vara ett tecken från Hogwarts XD ( eller hoppas det )

4 okt, 2012 20:14

1 2

Forum > Harry Potter > Mörkrets Märke

Du får inte svara på den här tråden.