Black Veil Brides
Forum > Off Topic > Black Veil Brides
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
parkinson123
Elev |
TJÄÄÄÄNA. *dialekt*
Hittade ingen tråd om detta, men jag blev lite nyfiken nu över hur många här på mugglis som gillar Black Veil Brides? Jag kan väl omöjligt nog vara de enda, jag menar... look at them : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
3 okt, 2012 17:14 |
|
Margaret
Elev |
Jag älskar BVB! ♥ Och jag måste bara säga att Andy är fruktansvärt söt i den där gifen. Han ser liksom ut som en liten busunge som verkligen är super-excited inför Hogwarts. ![]() ![]()
4 okt, 2012 23:10 |
|
parkinson123
Elev |
7 okt, 2012 19:33 |
|
Borttagen
|
Först och främst, ursäkta för att jag tar upp en ganska gammal tråd.
Men jag undrar bara om det är någon som ska på deras konsert i Stockholm på lördag? Jag ska det, men har ingen att köa med och det känns lite tråkigt att köa ensam i flera timmar, sååå finns det någon som skulle kunna tänka sig att köa med en ganska awkward person i, som sagt, flera timmar? *puppy eyes* '-' 18 apr, 2013 21:05 |
|
EmahS
Elev |
Ekkiis.
vet inte om du läst det, och vill inte göra dig besviken. men http://www.livenation.se/news?id=416984 Live Nation skriver såhär Vi har nåtts av nyheten att Black Veil Brides har ställt in resterande delen av sin Europaturné på grund av sjukdom. Detta innebär att vi är tvungna att ställa in morgondagens spelning på Fryshuset i Stockholm och på Sticky Fingers i Göteborg den 24 april.
19 apr, 2013 12:46 |
|
Borttagen
|
EmahS
Åhh, neeej Har sett på deras fb-sida att de ställt in vissa andra konserter, men visste inte att de skulle ställa in de i sverige också. Vi som hade bokat hotell och allting för att mina föräldrar och småsyskon skulle skjutsa mig dit och stanna kvar i stockholm. Hm Tack för att du sa till! Hade inte sett att livenation skrivit det, så hade förmodligen trott hela dagen att jag fortfarande skulle dit imorgon. ^^ 19 apr, 2013 13:19 |
|
Borttagen
|
Samma dag (19/4) som jag skulle på konserten i Köpenhamn fick jag mejl från danska biljettsidan att konserten var inställd
Sen såg jag BVBs uppdatering på FB att de ställt in resten av sin Europaturné för att Andy inte verkar kunna bli frisk Igår uppdaterade de igen och sa att de skulle göra allt de kunde för att kompensera sina fans genom nya datum. Så man kan ju hoppas att det inte är alltför långt tills dess Det är trist när sånt här händer. Men pojkarnas hälsa går alltid först och tills dess att de kommer hit igen så har vi alltid deras musik ♥ 21 apr, 2013 02:29 |
|
hyperion
Elev |
Är liiiite glad att de ställt in, faktiskt. Mest för att jag inte kunde gå. Jag ville köpa biljett när de släpptes, men hade ingen att gå med, och när jag väl hitta någon att gå med så var biljetterna slut.
Och förhoppningsvis kommer de väl hit rätt snart! ![]()
21 apr, 2013 09:52 |
|
parkinson123
Elev |
Ekkiis Secchan hyperion
Nu är ju datumet fastställt igen, 29:e November! Ska någon av er gå? Skaffade nyligen VIP-biljetter och har inte riktigt insett ännu att jag ska på Meet&Greet... 162 DAGAR KVAR ♥ ![]()
20 jun, 2013 14:10 |
|
Borttagen
|
parkinson123
Jag ska gå! Har dock en vanlig biljett, ingen meet and greet alltså. Men jag är nöjd iallafall ♥ Fast får man fråga hur du fick vip-biljetten? Alltså, vart dem såldes? För jag har inte sett några online, inte heller till vissa andra konserter, som jag dock vet har haft meet & greet. 20 jun, 2013 23:27 |
Du får inte svara på den här tråden.

















Mugglarportalen