Quidditch-tråden
Forum > Harry Potter > Quidditch-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
dobby10
Elev |
vilket skulle ni vilja vara slagman sökare vaktare jagare nån av dom jag skulle vilja vara jagare
Söker kort 2 okt, 2012 15:33 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
2 okt, 2012 15:40 |
|
dobby10
Elev |
okej ja det skulle no också va rätt kul
Söker kort 2 okt, 2012 15:55 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Jag flyttar till harry potter.
Själv skulle jag vilja vara jagare. jag är visserligen rädd för klonken... Men det brukar gå ganska bra ändå. Jag trodde alltid att jag skulle kuna vara sökare, men att jaga är lite min grej, så här nu när jag har spelat det. XD 2 okt, 2012 16:08 |
|
EMELESEL
Elev |
Hm..."Mugglar" Quidditch eller "riktiga"? Ni vet, flying things..
2 okt, 2012 16:09 |
|
Borttagen
|
Sökare,eftersom jag är kort.
2 okt, 2012 16:46 |
|
LunaLove<3
Elev |
2 okt, 2012 17:13 |
|
lisa311
Elev |
Sökare kanske
Don't Worry, Be Happy 2 okt, 2012 17:25 |
|
Irah
Elev |
Sökare för jag kan inte sikta så kan inte vara slagman eller jagare. Det kanske skulle vara kul att vara vaktare också.
2 okt, 2012 17:34 |
|
kakan42
Elev |
Jagare!! Eller kanske slagman....
2 okt, 2012 17:35 |
Forum > Harry Potter > Quidditch-tråden
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen