Vilken film?
Forum > Harry Potter > Vilken film?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vilken film tycker ni är bäst
Harry Potter Narnia Twillight eller Hungerspelen Själv tycker jag Harry Potter men Hungerspelen är också bra 30 sep, 2012 20:00 |
|
Lisen563
Elev |
harry potter
30 sep, 2012 20:53 |
|
SajberFina
Elev |
Harry Potter kommer på klar förstaplats, men Twilight är inte långt efter.
Om du var vaken skulle jag ge dig allt det där jag aldrig ger dig. 30 sep, 2012 23:32 |
|
Pryda
Elev |
Efter som frågan ställs på ett HP forum är nog svaret ganska givet.
“I am not worried, Harry,” said Dumbledore, his voice a little stronger despite the freezing water. “I am with you.” 1 okt, 2012 02:12 |
|
ikka
Elev |
Harry Potter eller Hunger Games, definitivt! Fast första Narnia-filmen är riktigt fin ♥
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
1 okt, 2012 08:55 |
|
Borttagen
|
Harry Potter eller Hunger Games, yep.
1 okt, 2012 10:30 |
|
emmasagman
Elev |
helt klart harry potter
♥ 1 okt, 2012 13:43 |
|
hannacarlgren
Elev |
1 okt, 2012 14:05 |
|
kakan42
Elev |
Harry Potter lät!!!
1 okt, 2012 14:13 |
|
Borttagen
|
Jag säger Harry Potter för tillfället.
Jag har inte sett Narnia men ska göra det väldigt snart. Jag har också sett Hungerspelen och den är både bra och snygg. 1 okt, 2012 14:42 |
Forum > Harry Potter > Vilken film?
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen