Welcome To The Hell (THG)
Forum > Fanfiction > Welcome To The Hell (THG)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Corriiz
Elev |
Titel: Welcome To The Hell
Vilken slags ff: The Hunger Games Språk: Svenska Handling: Lilly Rasp är 17 år när hon blir uppropad i slåttern. Men det borde inte gå. Lilly är faktiskt med barn. Ur distriktet blir det då 3 stycken deltagare. Hur ska hon överleva med sitt barn? Ska jag börja?? ![]()
30 sep, 2012 16:56 |
|
MadEye Moody
Elev |
30 sep, 2012 20:01 |
|
Corriiz
Elev |
28 okt, 2012 09:43 |
|
HannaPanna
Elev |
28 okt, 2012 09:49 |
|
Corriiz
Elev |
HannaPanna: Now I Do Starting
PROLOG: Jag vaknade bredvid Loke. Han höll om mig. Jag fick loss mig och satte mig upp och satte på mig mina kläder. Plötsligt knöt det sig i magen. Jag sprang till hinken och kräktes. Loke vaknade snabbt. "Älskling.." Mumlade han och stirrade på mig. "Lo..oke.." fick jag fram och kräktes igen. Blicken föll mot min mage. Jag tittade på den. Den var en aning större. Loke övervägde att jag skulle till doktorn. "Du ska bli mamma.." Hade doktorn sagt till oss. "Då.. Måste jag bli... Pappa?" Frågade Loke. Jag kysste honom. KAPITEL1. Jag bet mig i läppen när det sparkade i magen. Jag fick faktiskt knappt på mig klänningen till slåttern. Jag rös till. Jag förde mina ben mot bageriet. Tanten Ylva stod där och kliade på en sårskorpa. "Nå.. Vad ska du ha?" Frågade Ylva och stirrade som vanligt på min runda mage. "Det vanliga.." Sa jag och suckade. Jag hade blivit beroende av mjölk och frallor. Ylva försvann och tog fram sakerna. "Hur mycket blir det?" Frågade jag. Ylva suckade. "Det är gratis.." Sa hon och log mot min mage. "Oh.. Nej.." Sa jag och log tillbaka och jag kände 2 händer på min midja. "Hejsan älskling..." Mumlade min pojkvän. Han kysste min kind. ![]()
28 okt, 2012 10:00 |
|
HannaPanna
Elev |
28 okt, 2012 10:02 |
|
LunaLovegood1
Elev |
28 okt, 2012 10:04 |
|
MadEye Moody
Elev |
28 okt, 2012 20:14 |
Forum > Fanfiction > Welcome To The Hell (THG)
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen