Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Började gråta 3':

Forum > Harry Potter > Började gråta 3':

1 2 3
Användare Inlägg
HarryP
Elev

Avatar


Såg på Harry potter och fenixorden just,är inte precis förtjust i sirius men jag fick ändå tårar i ögonen när han dog.. :'( När dobby dog i 7an så grät jag floder ;< Aja,för en stund sen såg jag då på 5an med min syster.. Hon blev lite arg på mig för jag satt och viskade alla repliker xD♥

Nässy

13 feb, 2011 20:54

Oskan
Elev

Avatar

+1


Farligt att se en film med mig som jag är jättetaggad över och har sett eller har sett klipp från innan! Sitter och pratar en massa!
Titta nu, titta, snart kommer det att bli jättekul, snart, snart, TITTA!!!
xD

"May the force be equal to mass times acceleration"

13 feb, 2011 21:12

leumas vän
Elev

Avatar


^Vi kanske är släkt Oskan! För jag gör likadant

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fa.deviantart.net%2Favatars%2Fd%2Fr%2Fdragonhug.gif%3F1

13 feb, 2011 21:19

Borttagen

Avatar


Asså Dobbys död är ändå det värsta i alla filmer hittills ._. Sket fullständigt i när Sirius eller Dumbledore dog ._. Men Dobby däremot :C ♥

13 feb, 2011 21:21

Oskan
Elev

Avatar


Skrivet av leumas vän:
^Vi kanske är släkt Oskan! För jag gör likadant

Det hoppas jag inte du!

"May the force be equal to mass times acceleration"

13 feb, 2011 21:24

leumas vän
Elev

Avatar


Nähä! Tyst mobbning!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fa.deviantart.net%2Favatars%2Fd%2Fr%2Fdragonhug.gif%3F1

13 feb, 2011 21:31

Oskan
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Asså Dobbys död är ändå det värsta i alla filmer hittills ._. Sket fullständigt i när Sirius eller Dumbledore dog ._. Men Dobby däremot :C ♥

Dumbledores var värst för mig, men i böckerna var det Dobby!

Skrivet av leumas vän:
Nähä! Tyst mobbning!

Aaa!
Förresten går du OT! Fy på dig!

"May the force be equal to mass times acceleration"

13 feb, 2011 21:36

leumas vän
Elev

Avatar


Du ler ju åt mig! SLuta stirra med dom där djupa ögonen.

Jag började gråta när chipsen var slut!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fa.deviantart.net%2Favatars%2Fd%2Fr%2Fdragonhug.gif%3F1

13 feb, 2011 21:50

soratanaka
Elev

Avatar


Jag grät inte när Sirius dog tror jag. Jag blev bara nedstämd och ville strypa någon.

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

14 feb, 2011 07:21

Borttagen

Avatar


jag grät jättemkt när jag såg dobby dö, när han sa dt där på stranden, blev jätte ledsen

14 feb, 2011 11:34

1 2 3

Forum > Harry Potter > Började gråta 3':

Du får inte svara på den här tråden.